tel: 06 46 900 900 fax: 06 46 900 901 ugyfelszolgalat@borsodweb.hu
06 46 505 840 support@borsodweb.hu
Mit tegyek, ha rendellenességet tapasztalok az Internet kapcsolatban?

Mielőtt segítséget kérne ügyfélszolgálatunktól, sokszor néhány egyszerű lépés végrehajtásával megoldható a tapasztalt probléma.

Az internet elérést biztosító eszközök: kábelmodemek, bridgek, routerek, és adsl modemek maguk is kis célszámítógépek, amelyeket speciális szoftver (un. firmware) vezérel. Rövid áramingadozás vagy kimaradás, amit egy világítótesten észre sem venni, működésükben zavart okozhat (pl: un. lefagyás). Ilyen esetben az internet kapcsolat nem működik. Mielőtt ügyfélszolgálatunkon hibát jelentene be, a hasonló problémák kiküszöbölése érdekében érdemes az alábbi kérdéseket megvizsgálni:

Kérjük mindig kezdje az alapoknál:

- van-e áram a házban?

- kap-e áramot a számítógép?

- kap-e áramot a modem?

- kap-e áramot a router?

Amennyiben nem tapasztal szokatlan eseményt, pl. nem világítanak a megszokott lámpák a modemen vagy a routeren, nem tünt el hálózati ikon a windows tálcáról, stb. próbálja meg újraindítani (sorban kikapcsolni, majd újból sorba bekapcsolni) a számítógépet és a hozzá kapcsolt eszközöket az alábbi sorrendben:

- modem (kábel/adsl) vagy vezetéknélküli modem

- router (amennyiben rendelkezik routerrel)

- PC számítógép

Ezt követően ellenőrizze, hogy helyre állt-e a kapcsolata.

Ha az újraindítás után helyreáll a kapcsolat, akkor feltételezhető, hogy a kiesést egy eszköz lefagyása okozta.

 

Miért nincs internetkapcsolat?

Ennek számos oka lehet, sokszor az előfizetőnél használt program, vagy eszköz okozza. Első lépésben azt érdemes tisztázni, pontosan mi utal arra, hogy nincs kapcsolat.

A böngészőben nem töltődnek be honlapok? Esetleg egy adott weboldal nem töltődik be, de a többi igen? Ilyen esetben valőszínűleg az adott oldalt szolgáltató szerver, vagy Internet szolgáltatás nem működik, esetleg rosszul gépelte be a honlap címét.

Más esetben ha előfordul, hogy vagy csak a böngésző, vagy csak a levelezés nem működik, érdemes az eszközök ellenőrzését követően végrehajtani az újraindítást az előzőekben leírtak szerint.

Amennyiben a levelezés nem működik és az újraindítás sem segített, elképzelhető, hogy a beállításokkal van probléma. Itt a Gyakran Ismételt Kérdések oldalakon segítséget nyújtunk a levelező kliensek helyes konfigurálásához.

Ha a fenti módokon megtörtént a hiba keresése, és még továbbra is rendellenességet tapasztal, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a megszokott elérhetőségeken és minden esetben jeletse be a hibát. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére, és a lehető legrövidebb idő alatt elhárítják a hibát.

© 2019 Minden jog fenntartva. Borsodweb Kft.
Az oldalt készítette: www.visualcenter.hu
Pályázat